2010. december 11., szombat

Mac-csináltam Reggelire.....

Néha megkívánok egy kis gyorsétteremi kaját is de sajnálok rá annyi pénzt kidobni mert, tudom hogy egyszerűen gyorsan és finoman is meg lehet csinálni, ráadásul ha itthon készítem el tudom mi kerül bele. Nem mint ha nem bíznék meg ezekben az ételekben de  így megvan a varázs az illatok a meló és a jól megérdemelt kaja, ráadásul szeretek ezzel maszatolni ;)
Akkor üljünk be a jóba és csináljuk Mac
Hát egyik reggel így egy kis tavaszi röfiburgert csináltam tojással és sajttal.
kb hat hús pogihoz 50 dkg sovány darált sertés hús
1-2 csipet őrölt gyömbér
1-2 csipet őrölt rozmaring
én egy kis grill fűszer keveréket is tettem bele
kevés őrölt bors
1-2 evőkanál étolaj
1 kis worchester szósz
pár csepp ketchup
kis só
Alaposan gyúrjuk össze osszuk 6 felé és egy tiszta nejlon zacskó közt lapítsuk ki egyenletes karikára olyan fél cm vastagra.
Amit még használtam hozzá
Magvas császár zsemle
saláta levél 2
paradicsom 1
mustár
majonéz
lila hagyma karikák
toast sajt (Gyorsan és jól olvad)
a 4 hamburgerhez 2 tojásból vékony rántotta lepény amit megfelezve sütöttem ki mint egy palacsintát azután elfelezve szalvétára hajtottam.

A Hús pogácsákat egy kontakt grillbe alaposan megsütöttem amikor megsült rátettem a szalvétára hajtott rántottát, majd a toast sajtot, félre raktam és a grillbe picit megpirítottam a félbe vágott császár zsemléket is.

Mikor szépen megpirult akkor egy kis majonézt kentem alulra rá a húspogit a sajttal és tojással, egy két szelet lila hagymát, pici mustárral meglocsoltam rá a tetejét és máris kész volt a finom ropogós szaftos mac-röfi szendvics, amihez igazán egy pohár finom frissen facsart narancslé dukál.
Na ugye hogy neked is összefutott a nyál a szádban, akkor nosza kerekedj fel vedd meg a hozzávalókat és csinálj a lurkóknak is belőle.
Jó étvágyat !


Nincsenek megjegyzések: