2010. január 30., szombat

Hol is lakunk, tudod azon a kék kis bogyón....

Újra itt!
Mostanában kicsit kevesebbet fogok írogatni mert meló van ezerrel majd hétvégén próbálom behozni a lemaradásom. De azért érdekes dolgokat látok ám. Tegnap is találtam egy nagyon izgalmas és látványos dolgot és ezt szeretném veletek megosztani.Ki ne nézegette már a szép tiszta égboltot és gondolkozott volna azon hogy vajon mennyi csillag van az égen és mi van azután.Ha a világegyetem végtelen akkor az hogyan végtelen....stb.
Sok vitát és okoskodást hallottam már ez ügyben de persze azért már a mai technikával feltérképeztek a világegyetemből egy jókora kis darabot. Hát most egy kis utazásra hívlak benneteket ezen a szép havas napon hogy megosszam veletek azt ami nekem igen kedves, a csillagok közé, és ha már utazunk akkor azt tegyük fénysebességgel ahogy a videóban ki is írogatja távolodva majd közeledve a föld felé.
Ha tudod nézd majd meg HD felbontásban nagyon lebilincselő és lélegzetelállító hogy mi is vesz körül minket.
Szerintem ma még jönni fogok addig is jó nézelődést.

Nincsenek megjegyzések: