2010. november 29., hétfő

Csibe csapat mostmár tojást is termel

Reggel még 3 kakas ordítására ébredek mert egyet már elajándékoztam (a fehéret).
Mikor meglátták az első havat bohóckodva eljátszották hogy ez mennyire félelmetes elem is azután pedig havat fagyizva hűtötték magukat a nem túl meleg napon. Szokták mondani annyi esze van mint egy csirkének, persze ez úgy látom azonban nem minden csirkére igaz viszont sértő kijelentés a csirkék számára . :)
A Kakasok reggel mikor kiengedem őket mindenféle kavicsokat hordanak ajándékba és hívogatnak engem is mintha közéjük tartoznék. (persze én vagyok a legnagyobb kakas).
Hagyják hogy felvegyem őket és megsimogassam sőt a barna kedvenc megvár a kapuba és kiköveteli magának.
A tyúkok is aranyosak miután kilestem egyiket hogy születik a tojás bár ezt már gyerek koromban megtettem, azután kijött és megsimogattam őt megköszönve a tojást, de este már kikövetelve ő is odajött egy simogatásra.
Az egyik képen a szürke(irombás) produkálja éppen magát a kutyáknak, mert ugye megszokta hogy ők is vannak, később még a földre is lefeküdt porfürdőzni nekik amit nem tudtam lefotózni, de nagyon muris volt mintha azt mondta volna az ebeknek -nézzétek csak én ilyet is tudok.
Szóval csak gurulnak a tojások az öt tyúktól, de még csak kettő tojik 1-2 tojás naponta.
Íme a mini tojás üzem :)




Nincsenek megjegyzések: