2010. február 12., péntek

Etess madarakat 2....

Ahogy a múltkor is, most is lefotóztam pár madarat az etetőnél. Remélem tetszeni fog nektek.
A legutolsó kép nem saját készítésű, de régóta figyelem ahogy naponta egyszer megjelenik ez a madár és jót eszik aztán eltűnik(néha párban jött). Végre sikerült megtudnom hogy Meggyvágónak hívják, és védett madár.(eszmei értéke 10.000 Ft.) Én ugyan meggyet nem adtam neki de magokat szórtam és azt is jóízűen elfogyasztotta.Rájöttem hogy nagyon megkedveltem ezeket a kis lényeket és ha sok lóvém lesz beinvesztálok egy komolyabb fényképező gépbe. Érdemes őket etetni.
Nemes Nagy Ágnes: Hóesésben

Szakad a hó nagy csomókban,
veréb mászkál lent a hóban.
Veréb! Elment az eszed?
A hóesés betemet.
Nem is ugrálsz, araszolsz,
hóesésben vacakolsz.
Fölfújtad a tolladat,
ázott pamutgombolyag.
Mi kell neked? Fatető!
Fatető!
Deszka madáretető.

Nincsenek megjegyzések: