2009. november 3., kedd

ÁLLÁs interjú


40 évesen elérkeztem életem első komoly állás interjújához.
Jelentkeztem egy állásra , és vezető helyetesi állást ajánlottak.
Hát szerencse hogy felkészültem amenyire lehetett.
Aki az interjút csinálta velem nagyon jó fej volt sokat kérdezett sok féle képen ugyanoda visszakanyarodva,hogy csinálnám mi lenne az elképzelésem,és ha a helyébe lennék meg az ő helyébe , meg hogy reagálnék, meg bírom e a streszt és ha igen mennyire , ha ideges vagyok mennyire, öltem e már a szememmel, számmal embert :)
Kijöttem e a fönökeimmel, ha igen miért és hogy ha nem miért és hogy, ha eljöttem veszekedttem vagy békével ha igen miért? Hol mennyit dolgoztam nem dolgoztam , és ha igen mi tartott ott, voltam e már vezető ,ha igen hogy sikerült elérni és helyben maradni,és hogy bántam az emberekkel,vagy elbántam e velük és ha igen hogy és miért :) Neem akarom ragozni asszem talán kicsit bizonytalan voltam, talán nem :)
Háát kisapám jó meglettél fingatva ,de ez kellet neked.
ÉÉN tudom hogy tökös legény vagyok és alkalmas a feladatra de ők még nem biztosak benne mert majd két hét múlva értesítenek !
Úgy érzem ez az ami kell most ide !A Tigris az mindig egy jellem,
sőt jellem és Tigris az egy!
A fejében sűvít a szellem,
a lába meg ugrik, ha megy.

Tarka-barka, nyalka-falka, bam-ba-bam-baba.
A szellemes, kellemes, jellemes Tigris az én vagyok magam!
A Tigris a karodba simul, kedves, és szófogadó,
vitába sose száll veled, jófiú és szófogadó.

Egy Tigris az maga a csoda! Mert neked, és veled örül,
és elég ha ujjadal intessz, máris az öledbe ül.

Néha ugri, néhe bugri, mégse gondatlan.
Mert a szellemes, kellemes, jellemes Tigris az én vagyok magam!
Ééééééééééén vagyok magam!
Hohoho...

Nincsenek megjegyzések: