2015. június 18., csütörtök

Kiskert naná... bármikor bárhol

Sokat olvasgatok...innen ...onnan csemegézek és találtam egy nagyon kedvemre való könyvet amit szeretnék ajánlani. 

Dóra Melinda Tünde: Kertkaland

Én csak az előszót és a lenti ismertetőt olvastam el és felébredt bennem az alvó oroszlán mert nem csak az étel készítés hanem kert szerelmese is vagyok, no persze hisz a jó kerti zöldségek adják meg az életünk zamatát  Abszolult tudok az íróval az előszó alapján is azonosulni és izgalommal várom hogy megérkezzen a könyvem és nyakig belevessem magam. Ha gondoljátok olvassatok bele az ismertetőbe, én azonnal meg is kerestem és rendeltem.
Jó olvasást és kertészkedést !
A cikk...
http://www.hir24.hu/matine/2015/06/12/dobbenetes-latvany-igy-nez-ki-a-kert-amit-soha-nem-kapaltak/

Idézet a cikkből ..."Magyarországon három emberből kettő városban él. Földet legfeljebb akkor látunk, amikor kirázzuk a cipőnkből vagy lemossuk az autóról kirándulás után. Már nincs meg az a szinte ösztönös bölcsességünk a növényekkel kapcsolatban, hisz legtöbbször csak cserépbe vagy lakásba zárt, nem teljesen normálisan viselkedő élővilággal találkozunk. A rovarokat válogatás nélkül, sikítva irtjuk. A virágokat nem merjük nagyon szaglászni, mert vegyszeresek lehetnek. A vadnövényektől félünk, mert fogalmunk sincs, mi mérgező, mi nem."

Nincsenek megjegyzések: