2013. április 3., szerda

Csak egy pillanat a természetböl

Szaladó, rohanó, világ egy pillanatra állj meg és kukkants ide !
Ülj le nyugodtan a székedbe helyezkedj el kényelembe ez nem egy horror film ha erre számítasz ne itt keresd,  ez csak egy filmecske hogyan tiszteld meg a természetet és az hogyan tisztel meg téged azokkal a dolgokkal ami van és azokkal is amiröl nem is tudod hogy van.
Valahol egyszer olvastam én is egy füves könyvben azt hogy amit a természet létrehoz betegséget, annak már rég ott a gyógyszere a természetben. Régebben én is gyűjtögettem gyógynövényeket és a mai napig is használom és már itt kint is használtam. Horgászat, gombagyűjtés, és még gyerekkoromba a  vadászat is benne volt megtanulva a természetet megkedvelve,tisztelve azt csak annyit vegyél el amennyit el is fogyasztasz, hisz tanyán éltem a fák madarak, és természet kellős közepén. 
Köszönöm Timi hogy felraktad és remélem nem gond hogy itt látod viszont én nagy szeretettel néztem végig talán másokat sem untat majd, ennek reményében.

Nincsenek megjegyzések: