2012. október 14., vasárnap

Erösitsd a szervezeted a hideg ellen..

Mivel elég sokat foglalkozom azzal mi egészséges mi nem és keveset konyítok a füszer és gyógynövényekhez is ezért a megfázásos idöszak ellen úgy gondoltam összedobok valami természetes antibiotikumot ami a szervezetet is tisztítja és megerősíti. 
Elsőnek a gyömbér jutott eszembe és a méz de a napokban egy másik beszerezhető alapanyag is a szemeim elé került mégpedig a kurkuma. Utána néztem a hatásaiknak és azt gondolom hogy ha nem visszük túlzásba a következő fogyasztását akkor csak jot tehet velünk ezek keveréke.
És mivel a megfázások ellen van még egy nagyon jó kiegészítő ezért a fahéj is belekerült ebbe a mézes keverékbe.
Megvettem hát ma a hozzávalókat és gyorsan elkészítettem a gyömbéres,fahéjas, kurkumás mézemet.
1 kisebb gyömbérböl
1 kurkumából
1 csapott teáskanál fahájból
és egy 200 grammos mézből áll.

A fenti két gyömbérfélét megpucoltam és finomra reszeltem, majd összekevertem a mézzel és fahéjjal .
Napi egy teáskanál vacsora után ami az emésztésed is kordában tartja, segít a fogyásban is, méregtelenít, felmelegíti a szervezetet, fertőtleníti a torkot az LDL koleszterin szintet is szabályozza és még plusz energiát is ad.
Szeretném azonban felhívni a figyelmét annak aki kiakarja próbálni és esetleg vérszegény vagy vérhígítókat szed az óvatosan bánjon ezzel, valamint ha valaki súlyos cukor beteg bár a fahéj csökkenti a cukorszintet, annak ellenére a méz cukortartalma miatt csak óvatosan bánva használja.
Előfordulhat még enyhe szívdobogás és izzadékonyság is de ez csak az összetevők hevítő hatása miatt van mégis ha kellemetlenséget okoz inkább ne kóstolgassuk tovább. Ne felejtsük el azt sem hogy ne hónapokig szedjük mert bizony a túlzott méregtelenítés sem tesz jót a szervezetnek.
Olvasgasd az összetevők linkjeit el és ha ugy gondolod csak akkor vágj bele az elkészítésébe .

Vigyázz az egészségedre és ne felejtsd azt sem ha beteg vagy ne kísérletezz inkább menj orvoshoz.



Nincsenek megjegyzések: