2012. október 12., péntek

Ami a hütödben lapul

Na vágjunk bele ismét az írogatásba, és pedig azért mert egyik ismerősöm írta egyik facebookos bejegyzésben hogy sajnálja hogy nincs olyan alkalmazás amivel benéz a hűtőbe és az ottani dolgokból kihoz valami gyorsat és finomat. A fantázia szab csak határt, itt is egy gyors recept mi lapult az én hűtőmbe és így meló után hajnal egykor negyed óra alatt mi lehet összeütni. Persze ez nem Michelin csillagos kaja de finom és jó laksz vele ennyi.
Egy közepes fej hagyma
egy Kos szarvú paprika(Pepperoni)
kevés kb 10 dkg kocka bacon
kevés étolaj
némi só, bors, pirospaprika
és maradék rakott burgonya
2 tojás felütve felverve
A lényeg hogy legyen egy jó serpenyőd és egy forró tűzhelyed is ;)
Durvára vágod a hagymát és a paprikát karikára.
felforrósítod az olajat, bele a szalonna a hagyma kockák és a parikád karikái.

A maradék rakott krumplit is összevágtam durva csíkokra

 és mikor megpirultak az előbbiek hozzádobtam ezt is átpirítottam.

 Sóval borssal és kevés piros paprikával fűszereztem, és hozzáadtam a felütött tojásokat és lazára sütöttem.

Igazán kiadós volt, elképzelek még paradicsomos babot ilyenekkel vagy lecsót vagy szalámi maradékokat bele, mit nekem alkalmazás.
Jó étvágyat! ;)


Nincsenek megjegyzések: